ACNE PLUS CHEAP MONDAY



Godkväll :)

Kom på att jag har glömt att visa er lite nyheter som har kommit in i butiken. Istället för att fota allt en och en så klädde jag provdockan i lite av de nya kläderna som har kommit in i butik. Det gör ju kläderna mer rättvisa än när de bara hänger på en galge. Denna gång blev det inga tjej kläder utan lite inspiration för er killar. Jag vet ju faktist att det är några som läser min blogg.. Aja, jeans jackan är från Acne, Skjortan Cheap Monday, jeans Acne, handskar Cheap Monday och boots från Scorette. Jeans jackan är riktig kaxig! Dock tycker jag att den gör sig bäst om man matchar med lite andra kläder än vad jag tog på dockan men huvudsaken är att ni ser hur den ser ut :) 
 
Dagen på JC gick snabbt idag. Var ganska lungt i butiken men hade endel att plocka med så tiden rann iväg. Det bjöds även på en hel del skratt när vi räknade kassan vilket resulterar i att jag är hyper pigg just nu. Hehe, jaja nog pratat för idag. Nu måste jag äta något!


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Jo, skönt ova hemma :D

2010-10-05 @ 21:25:32
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0