TVÅ OLIKA STILAR OCH JAG ÄLSKAR BÅDA



Oh jag blir så trött på mig själv. VARFÖR ska jag sitta och sukta mig själv genom att titta igenom alla kläder som finns på nätet när jag ändå inte ska köpa något?! Puh. Jag för i helvete skadad. Aja, det är två helt olika stilar på jackorna och jag älskar båda. Den första är snygg till en lite mer "preppy" stil medans den andra skulle vara klockren med bland annat lanvins/H&M:s t-shirt, ett par skinn handskar och en lite rockigare, sexigare look. Fy fan vad snyggt. Jag kan se mig framför hur jag skulle matcha den. Bwt, båda finns att köpa på Asos.com. Jackan högt upp kommer från märket Pilewood (stavas?), priset är ca 1800:- och den svarta längst ner från Gestuz kostar ca 1200:- (den KANSKE kommer bli min nästa månad). Nej, nu ska jag plugga matte C. KUL, JÄTTE KUL.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar den andra ;)

2010-11-07 @ 12:27:21
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0