TRACK BABY TRACK



HÄR har ni den svarta varianten av den "nya" skon som Acne har lanserat! Har ju bara visat den beige varianten tidigare. Och vet ni vad?! Vi kommer få in båda färgerna till butiken och när jag pratade med Acne idag så sa de att de hade levererat skorna så de kommer förhoppningsvis IMORGON!! Wihoooo!!! Isåfall dör jag av lycka! Nu är det dock som så att det är en låång kö lista på de så OM vi får de imorgon kommer jag gå i tur och ordning och ringa runt till de personerna. Mer info kommer imorgon här på bloggen om vad vi har kvar, hur de är i storlekarna osv :)


Kommentarer
Postat av: Ida Norlin

Visst är den fin?! :D

Skulle egentligen åkt till Sharpman imorn och letat efter bl.a. den, men fick hoppa in och jobba :(

2010-11-04 @ 22:13:02
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kunde ha mina som jag beställde! Vilken sko det är :)

2010-11-06 @ 09:21:21
URL: http://shopalot.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0