OLD PIC







Bilderna tagna av Emma Roodla -09

Sådär, nu är jag hemma för "dagen". Jag är på sjukt dåligt humör.. Har igentligen ingen direkt anledning till att vara det men jag är så jävla trött! Jag har sjukt mycket att göra och det tar på krafterna. Imorgon ska syrran mocka åt vitnos så jag slipper åka ut dit innan jobbet. Med andra ord har jag SOVMORGON fram till kl 8.00. Lyx lyx lyx i stora lass! Föressten såg jag att BikBok har 50% imorgon i hela butiken!! Bara ett litet tips till er som är shopping sugna :)


Kommentarer
Postat av: Shqipe

Hej! Du undrade vem jag var, jag är Valentinas lilla syster.. Jag tror att du känner henne.. Jag heter Shqipe iaf.. Jätte fina bilder föresten! kram

2010-11-17 @ 22:37:17
URL: http://meandmyskin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snygging! vart e dina svarta stövletter ifrån som du har på bilden? :)

2010-11-18 @ 10:13:42
Postat av: Emelie

De köpte jag förra året på Monki faktist!

2010-11-18 @ 14:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0