LANVIN + H&M





Dessa tre saker vill vill vill jag ha när de släpper kollektionen! Jag kommer gå upp extra tidigt den dagen för att försöka få tag i något. Tror dock att det kommer vara svårt men försöka tänker jag iallafall göra! T-shirten och skorna älskar jag. Klänningen med OM den nu sitter bra på, isåfall vore den perfekt till nyår.

Igår blev det ingen utklädnad för min del, därav inga bilder. Imorse tittade jag på filmen "John Q". Alltså snacka om att tårarna bara rann ner för mina kinder.. Jag är fortfarande helt blödig. Förstår inte hur jag har kunnat missa den filmen! Har en film kvar att titta på idag som jag lånade av Maya, The life of David Gale. Någon som vet om den är bra? Innan jag avrundar så måste jag säga att det är JÄVLIGT SKÖNT ATT INTE VARA BAKIS IDAG :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh klänningen var ju jättefin! När släpps kollektionen?? Måste man nästan gå på ju! :)

Krya på dig! Skönt att det inte var någon vaxpropp så de kunde ge dig penicillin på direkten. :)

2010-11-07 @ 15:38:21
URL: http://sarahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0