JAG BLIR JU NÄSTAN MÖRKRÄDD

Anonym

Men euw ! Ja kan inte hålla mig till imorrn säger redan nu att ja kommer skratta så mkt till dig om jag ser dig ute ikväll vad är det för jävla outfit? Du ser ut som du jobbar på diary Queen / wannabe milkmade ! Blir intressant att se ditt feta arsle i skinbyxor ikväll, hoppas ditt vita pizzabagarförkläde eller vad det nu är en längre modell så det täcker ditt slapparsle.. Ska du lägga ut en bild på det med nu för att motbevisa mig ? Kossa


Från "Sara"

Snygg muche, dags att raka sig lilla gumman ? Du får inte hem många albaner med de där skäggstubbet :) take care

Anonym

Jag tror det är emelie själv som komentarer bara för att få uppmärksamhet


Från "Carro"

Håller med ovanstående komentar ! Skulle inte förvåna mig om Emelie själv sitter framför datorn och antar rollen som alla dessa olika personer som hatar henne av diverse anledningar. Jag tror emelie själv hatar sig själv för hon beter sig som en snorunge, är överviktig, är lättfotad, har ful klädstil, är en tjuv, fortfarande hänger efter sitt ex osv. Du kanske behöver prata ut med någon proffessionell hjälp för att bygga upp ditt självförtroende och bryta dig ur alla dessa dåliga vanor. Du vet att vi finns här för dig iallafall !


Förut när jag fick "negativa" kommentarer var det oftast från flera olika personer. Men nu verkar jag fan ha en stalker. Alla dessa kommentarer ovan som är skrivna från EN OCH SAMMA person. Inte så svårt att lista ut då jag ser ip-nummret. Det roliga är att du försöker göra allt för att få folk att tycka illa om mig, få mig framstå som en dålig människa osv. Det roliga är att jag inte bryr mig ett skit om dina ord. Det enda jag tycker känns jävligt konstigt är att du verkligen är sjuk. Du sitter och låtsas vara olika personer, sitter antagligen och övervakar min blogg och visst, man kan vara avundsjuk men att gå så långt som du gör? Om man är frisk så gör man liksom inte det. Blir du inte rädd för dig själv? Det hade fan jag blivit om jag blev så besatt av en person. Jag menar, dessa kommentarer är ju inte de första jag får av dig.. Okej om jag hade en jätte stor blogg eller så, men nu är inte fallet.. Räknade nog inte med att ha någon som dig efter mig.. Du borde söka hjälp, du börjar liksom gå lite över gränsen så att säga. Jag skrattar faktist inte åt dina kommentarer längre, numera lider jag med dig (då är jag seriös).



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blir så glad när jag läser att du inte tar åt dig, för det ska du verkligen inte göra! Du har en fantastiskt underhållande blogg och verkar vara en underbar person! Stå på dig!

2010-11-15 @ 10:54:37
Postat av: sarah

men HERREGUD!!! vilken sorglig människa. bra att du inte tar åt dig för den här människan verkar inte ha annat än egna problem. vad har han/hon för ip-nr? kanske någon som kommenterat i min blogg eller någon annans? vore kul att veta vem denne är. men som sagt, bra att du inte tar åt dig!! för det ska du inte!!

2010-11-15 @ 11:07:34
URL: http://sarahg.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Stay strong "Empan" :)

2010-11-15 @ 11:10:24
Postat av: Giselle

Amen vad är det för feeel på människaaan?!?!?!?!?!

Du kan ju polisanmäla henne, för jag antar att det är en sjukt avundsjuk brud som vill ha allt du har..!!



Det är ju till och med för sjukt att kunna ens ta åt sig av det hon skriver, så överdriven! Jag kan fixa nån annars som kan kolla vem hon är Em! Säg bara till!

2010-11-15 @ 11:47:10
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: lisa

är det här ett skämt eller ??? Blir fan mörkrädd för såna där idioter. Du är grym som inte tar åt dig :) Avundssjukan är så hemsk!! puss lisfis

2010-11-15 @ 11:49:29
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: anonym

jag är faktiskt 99,5% säker på att de här INTE är en tjej, tycker du borde lägga ut ip-numret också för att bekräfta det för mig, tror inte den här personen bara kommenterar din blogg på de här sättet.

2010-11-15 @ 15:28:15
Postat av: emelie

Vadå bekräfta ip-nummret för dig? Hänger inte riktigt med..

2010-11-15 @ 15:57:20
Postat av: Anonym

De här e SJUKT!

2010-11-15 @ 19:16:32
Postat av: Anonym

Är det ett skämt eller?? Personen som skriver allt det där till dig verkar verkligen inte må bra.. Bry dig inte om det där emelie! .. Du verkar vara en toppen tjej och folk är väl bara avundsjuka eller nått? Ta hand om dig! kram

2010-11-15 @ 20:45:27
URL: http://meandmyskin.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej Emelie.. Jag är så jävla trött på att läsa sånt här skit.. ge mig ip adressen så ska jag och Nancy på nolltid ta reda på vem det är.. skicka på face

2010-11-15 @ 22:56:24
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: anna

Skämtar den här människan eller?

Mållös.

Vilken jävla fitta rent ut sagt.

2010-11-15 @ 23:14:18
URL: http://darardittliv.blogg.se/
Postat av: ines

Alla vill vi ha uppmärksamhet på ett eller annat sätt! Vissa är tydligen beredda på att gå väldigt långt för att få den! Först tyckte ja att det var kul för dig att få så löjliga kommentarer, något o skratta åt, men är det sant det du säger att det är samma person så är det faktiskt lite läskigt. Jag hoppas att den personen söker sig till någon och pratar ut, för dennes eget bästa om inget annat!

2010-11-16 @ 00:39:26
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: Ida

fin header :)

2010-11-16 @ 00:55:14
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara nolifers som komenterar ! Skit i dom o ge den ens inte uppmärksamheten att ge ett helt blogginlägg åt den o dennes komentarer :)

2010-11-16 @ 08:45:11
Postat av: katti

ooojj =S någon mår inte alls bra..hahah helt sjukt egentligen!!

fortsätt med din blogg o att ha dina snygga kläder!! :) kraam!

2010-11-16 @ 09:53:00
Postat av: Sir.Martin

hahah Folk kan ju va hur sköna som helst ibland alltså.... Emelie jag kan fixa en spårning på IP numret om du vill veta vem det är?



ses o hörs! PussOkram

2010-11-16 @ 12:31:51
URL: http://sunnynight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror fan att det är samma person som skriver från olika datorer. Fyfan vilken idiot!

2010-11-16 @ 20:08:11
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

gud va sjukt. hon skriver verkligen på olika sätt, olika skrivstilar också. inte för att försvara henne men det kan ju vara så att flera kan skriva från samma ip-adress ibland. t.ex i skolan. men nu verkar det inte va så iaf!

2010-11-17 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0