IF YOU DO ME RIGHT, I`M GONNA DO RIGHT BY YOU





Idag såg jag ut såhär; kappa Damgar, tröja Fifth avenue shoe repair, väska Frontrow Living, Jeans Acne, skor Wedins och klocka från Guess.

Fick hoppa in några timmar tidigare på jobbet idag eftersom Patrik skulle iväg en sväng. Var en lugn dag men jag hade inköp med Resteröds som kom till butiken och visade/sålde in sin vår kollektion. Köpte in både tjej, kill och underkläder. Det var mycket mycket trevligt!
Föressten, imorse när jag skulle åka till stallet såg jag att det satt en gul lapp på rutan. Reklam tänkte jag föst men NEJ DÅ. Det var fucking parkeringsböter. OH JA! 600 spänn där.. Jag undrar hur mycket jag har betalat in till polisen eller vägverket nu igentligen gällande fortkörningar och parkeringsböter. Ingen rolig tanke inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0