GÅRDAGENS SLAPPA OUTFIT



IGÅR var jag klädd i detta; byxor Ginatricot, stickad Gina Tricot och skor från Acne. Sköna måndagskläder med andra ord. Imorse när jag åkte till stallet ville jag bara dö. VAD FAN ÄR DET FÖR LAND VI BOR I IGENTLIGEN? Det är helt sinnesjukt, det blåser som fan, regnar/snöar om vartannat. Pricken över i:et är ju att det är bäck svart när jag åker till stallet och bäcksvart när jag går hem från jobbet. Jag minns liksom inte när jag såg solen senast? Inte kontsigt att människor blir deprimerade den här årstiden. Aja, nu är det på tiden att jag börjar fixa mitt face och ta på mig lite kläder. Idag är det JC som gäller heeela dagen.


Kommentarer
Postat av: Ida

haft en fin kväll? :)

2010-11-23 @ 22:04:13
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0