EN DÖV EMELIE



Hann inte knäppa någon bra dagens outfit bild hemma så jag tog ett snabbt kort på väg till jobbet. Kappa Dagmar, Stickad Cheap Monday och skor Vaga Bond.
Hm, vet inte vad jag ska börja med. Har både en bra och en dålig sak att berätta! Den bra saken är att efter jobbet släpade jag mig själv till gymmet och körde EN MIL på crosstrainern!! Hur bra är inte det för att bara vara andra gången jag kör kondition?! Får se om jag har träningsvärk imorgon, annars får jag öka till nästa gång jag kör. Den dåliga nyheten är att jag nästan är döv (på riktigt). Jag har ju vart förkyld i säkert 3 månader i sträck.. För någon vecka sedan fick jag "lock" på ena örat men tänkte att det inte var stor grej. Sedan har det bara blivit värre och värre. I fredags började jag höra riktigt dåligt på ena örat så jag gick till apoteket och köpte Revaxör, vilket de rekomenderade mig. Testade att köra med det igår och imorse när jag vaknade upp var det värre än någonsin! Inte bara på ett öra utan på båda två! Jag har ett enormt "tryck" i öronen och jag hade det väldigt jobbigt på jobbet eftersom jag inte hörde vad kunderna sa. Imorgon MÅSTE jag få en tid hos läkaren. Får väl planera in så jag kan gå iväg på lunchen för att jag kan inte ha det såhär längre. Det är jätte obehagligt och inte alls roligt.. :( Fattar inte att jag alltid råkar ut för sådana här konstiga saker. Min kropp vill inte riktigt samarbeta med mig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit va läskigt! Hoppas farbror doktorn kan hjälpa dig!



Va fin din pålle är btw. Kul att ni kommit igång igen.

2010-11-01 @ 23:46:30
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det är säkert bara en vaxpropp! Kan bli så om när man använder rewaxör. Dom kommer säker spola i öronen så går det över. :)

Skulle behöva det med, Conny är jätte trött på mig för att jag hör så dåligt!! ;)

2010-11-02 @ 07:57:51
URL: http://sarahg.blogg.se/
Postat av: Jenny

samma här, hör illa som fan! säkert vaxpropp, när ja var på vårdcentralen sist så sa dom att ja va påväg att få det och att ja skulle köpa revaxör... men ja har inte gjort de än. Vågar ja de nu? puss

2010-11-02 @ 08:59:33
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0