VUXEN POÄNG TILL MIG TACK

Jag skulle igentligen ha åkt till Stockholm denna helg MEN självklart ska något komma ivägen. Fick nämligen jordens jävla skit lön. Hade tänkt åka ändå men det är inget roligt när jag inte kan shoppa något eller leva som jag vill. Så efter mycket om och men så har jag bestämmt att jag stannar hemma!! Det blir mycket billigare än om jag skulle åka upp till Stockholm. Det är bara att inse. Bläää! Men somtur är kommer Miriam, Agnes och Emma hem ihelgen så det blir utgång ändå. Men det är sååå surt när man har sett fram emot något så länge. Men jag får helt enkelt vänta till nästa lön och sedan fyller jag ju faktist år straxt därefter. Det kommer fler gånger helt enkelt! Detta är typ första gången jag tar mig själv i kragen och inser att jag faktist måste stanna hemma. Har en tendens till att tro att allt löser sig annars. Så härmed tycker jag att jag borde få lite vuxenpoäng.

EN POSITIV SAK ÄR IALLAFALL ATT SKOLAN ÄR SLUUUT (FÖR DENNA TERMIN) SÅ NU SKA JAG NJUTA AV SOMMAREN (OM DET BLIR NÅGON)? MEN JAG TÄNKER IALLAFALL VARA GLAD ÖVER ATT JAG ÄR LEEEDIG FRÅN SKOLAN ETT BRA TAG NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0