PORR LÅTEN



PORRLÅTEN. JAG VET jag är sen när det gäller musik men snacka om bästa party låten! Denna körde vi hela kvällen igår. Uhlalalla jag blir till och med på party humör nu igen. Men jag ska faktist hem till mamma och pappa och äta tacos ikväll. Mamma ska göra någon god efterätt med. Alla vet väl att jag älskar mat vid det här laget. Gårdagen var nice! Satt här hemma och förfesta och sedan gick vi till Hugo.





På vägen hem i taxin så hittade jag två änder som låg och sov mitt i vägen! Självklart bad jag taxi chaffisen att stanna så jag kunnde ta kort på de söta änderna. Undra bara vad de gjorde mitt i stan på vägen. De låg liksom och vilade :)


Kommentarer
Postat av: Robbe

Ja sjukt bra låt!! Pumpar den hela tiden=)Hoppas att allt är bra med dig

2010-05-08 @ 19:46:46
Postat av: Emelie

Ja jag har den på repet heeeela tiden. Det är bra med mig!! Hur är det själv??

2010-05-08 @ 22:16:47
Postat av: belma

Så söt Agge är :)

2010-05-10 @ 23:08:26
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

haha, så söta :D Imorse när jag åkte hem från stallet så var det två änder som skulle gå över vägen, jag fick stanna så de kunde trippa över :D

2010-05-12 @ 18:58:13
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0