JAG LÄNGTAR TILLS JAG KAN BÖRJA LEVA

Nu är det bara en vecka kvar tills jag kan börja leva som alla andra. Jag tog på mig alldeles för mycket saker det senaste halvåret (ville dock aldrig erkänna det eftersom jag är en vikning) MEN nu i efterhand så måste jag väl erkänna det. Imorgon bitti har jag nationella i matte. Med andra ord så ska jag rå plugga idag. Har redan vart på en engelska lektion och en matte lektion idag. Skulle igentligen ha jobbat men Dan tog mitt pass istället. Efter matten har jag "bara" några engelska arbeten kvar att göra. Men det ska nog gå bra. När jag är färdig med de kan jag göra vad jag vill när jag inte jobbar och rider! SÅ UNDERBART! Jag, Bella och Anna har bestämt att vi ska börja löp-träna. Konstigt nog tycker jag fakist att det är roligt eftersom jag ser det som en utmaning. Det är bara det att tiden inte har räckt till nu. Men på fredag tänker jag dra med de ut så ska vi spriiingggaaa. Igentligen borde vi filma. Det lär vara rätt så underhållande att se oss kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tycker verkligen att det är starkt sagt av dig att du u vågar säga att du har tagit på dig för mycke.Det är bra ta det lung det är du värd.

2010-05-17 @ 14:08:00
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

tack gumman :)

2010-05-17 @ 14:16:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0