JAG HAR VÄRLDENS FINASTE MAMMA OCH PAPPA







ÅH vad jag är glad. Mamma ringde förut när jag var i stallet och frågade om jag var hemma. De kom nyss hit och hade med sig lite överaskningar till mig :) En utemöbel till balkongen, blommor och hängare och sedan hade de köpt två fina kok böcker och så hade mamma satt in glutenfria recept osv. De har verkligen hjälpt mig nu när jag har flyttat. Jag har världens bästa föräldrar!! Ser fram emot när det blir fint väder så jag kan sitta ute på balkongen, äta och dricka rose`. Vet ni vad jag ska göra nu!? Jag ska laga mat, korvstroganoff. Nu har jag ju recept. Hoppas jag lyckas (det vet man aldrig)!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Nej, vad gulligt! Blev ju jättefint!

2010-05-09 @ 13:17:26
URL: http://beatas.se
Postat av: Therese

Känner verkligen igen mig vad det gäller matlagningen, flyttade hemifrån för 2 år sedan och kunde då endast göra pannkakor. Men älskar mat, så första tiden bodde jag i kokböckerna, och idag har jag blivit lite utav en mästerkock. Dock med en hel del misslyckade middagar i bagaget=). Tyckte det var jättefint på balkongen!

2010-05-09 @ 21:59:15
Postat av: Marre

Super fint!!Gulliga föräldrar!!:) Var har de hittat de fina krukorna som man hänger.Me like!!Lycka till med maten nu,övning ger färdighet!! :)

2010-05-09 @ 22:50:00
Postat av: Emma Roodla - Foto

tjusigt det blev :)! Du lite senare i sommar vill jag köra en photoshoot med dig och vitnos på en äng. Har lite ideer ja vill köra om du vill såklart :D!

2010-05-10 @ 00:02:02
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha, ja men misslyckade middagar lär det bli en hel del av! Dock blev maten jag gjorde igår bra :)



Marre- jag har ingen aning om vart de har köpt krukorna dessvärre..

2010-05-10 @ 10:07:57
Postat av: Emma Roodla - Foto

kuul :D

2010-05-10 @ 11:37:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0