HELGEN



HELLO DUDES!

Har haft fullt upp hela helgen så jag har inte hunnit blogga. Men nu är jag tillbaka här med er ;) I fredags blev det party för HELA SLANTEN. Jag var inte så pigg i lördags när jag vaknade om jag säger så. Men kul var det iallafall! Hade tänkt och ta massa kort då jag laddade kameran innan men detta var enda kortet jag tog under hela kvällen. Men ett kort blev det på mina fina vänner iallafall.



Idag var vi i motala och tävlade. Dagen är väl inget att hurra för direkt. Jag red 115 cm och 120cm. Första klassen 8 fel (plus ev tid). Jag var iaf "nöjd" över att komma runt. I 120 klassen red jag bra fram till typ hinder nr 5. Då började jag "nappa" i handen precis innan hindret (idiot som jag är). Sen blev han sur och sprang åt sidan/nitade på ett annat hinder efter = jag ramlade av IGEN!!! Det är ju ta mig fan helt otroligt!! Jag brukar i stort sett aldrig ramla av men nu vet jag inte vad som händer! Haha!! Det var infångare som var som hästar och jag landade så jag fick den rakt in i magen. Konstigt nog så fick jag inte ont. Massa kom fram och trodde att jag hade slagit mig inklusive sjukvårdaren men just nu känner jag faktist ingenting! Kanske beror på att jag har lärt mig hur jag ska landa nu. Jag är ju van :P Aja, fick gå ut från banan igen vilket jag tycker är SKIT KUL! Eller inte.. I vilket fall så kännes det bättre. Jag viker mig inte för detta. Skulle gärna hoppa igen om jag hade en till häst. Jag har bestämt mig för att ta mig upp från denna svacka och det ska jag göra också. Det spelar ingen roll om jag ska rammla av 20 gånger till. Jag har bestämt mig. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Emelie! Jag hittade din blogg och tyckte att jag kände igen dig och då kom jag på att du är ju den gulliga tjejen på D&Company vars skor jag fick prova. Jag visste inte att du höll på med hästar.. Jag har oxå en häst och tävlar lite men inte så allvarligt nu för tiden. Vi kanske ses nån gång och tack igen för jag fick prova skorna.. Jag hoppas att jag får ett par när jag fyller år. Och du, kämpa på med hästen, de släpper nog. Kramar Fia

2010-05-03 @ 13:07:34
Postat av: emelie

Vad snäll du är :) Hoppas du får skorna, jag är jätte nöjd med mina!

Självklart ska jag kämpa på, nån gång släpper det men trist att det ska gå dåligt nu när jag haft viktga tävlingar. Men men!!

Vad har du för häst och vart står dudå?

Kram

2010-05-03 @ 17:40:11
Postat av: Jenny

Men gahhh vilken j*vla osis du har. Jag tycker dock att du ska få en kavaj av din pappa som tröst för att du fick en infångare i magen, ist för att få den när du nollar, vilket jag iofs tror du gör nästa tävling ;).



2010-05-03 @ 19:09:17
URL: http://hastfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0