GÅRDAGENS OUTFIT







HÄR HAR NI klänningen som ni fick se lite grann av här om dagen! Fick köpa den av snälla Anna uppe på Sisters. Visst är den fin?! Jag gillar den som fan och trivdes jätte bra i den. Igår blev det utgång med andra ord. Var först och firade Jenny och sedan mötte jag upp mina vänner så åkte vi till kungsgatan på något. Men det var rena rama kaatastrofen så jag åkte ner till Otten och mötte upp de andra där. Grymt mycket roligare. Nu sitter jag här med dunkande huvud och känner mig helt förstörd. Jag måste nog gå och lägga mig och försöka sova lite till. Ligger efter med min nattsömn ganska mycket känner jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin kropp du har =), väldigt "kvinnligt vältränad", du förstår säkert vad jag menar..haha. Men varför sminkar du dig så mycket? No offense men du ser riktigt gammal ut då, Du får självklart göra som du vil men det passar inte dig

2010-05-30 @ 16:08:57
Postat av: Anonym

JO! måste säga att du är riktigt jävla snygg. Din klänning passar verkligen dig, och sminket framhäver bara dina ögon ännu mer, dina ögon lyser ju:) jätte fint!

2010-05-30 @ 22:07:55
Postat av: emelie

Tack vad snäll du är, kul att höra :)

2010-05-31 @ 08:34:05
Postat av: Anonym

måste hålla med han/hon som skrev först, tycker med att du sminkar dig alldeles för mycket på ögonen, du ser så hård ut, även att du drar ihop munnen så ser det ännu hårdare ut, annars var klänningen jättefin

2010-05-31 @ 09:50:15
Postat av: emelie

Alltså, själva grejen med hela outfiten gick ju inte direkt ut på att jag skulle vara söt. En söt make skulle inte passa klänningen. Antingen svart sotat eller eyliner med röda läppar. jag valde det första alternativet.

för det andra så lägger jag väldigt mkt make eftersom det ska hålla i sisådär 7 timmar=slipper sminka på under kvällen och för det tredje så sminkade jag mig så för att jag VILLE ha den looken.

2010-05-31 @ 11:52:16
Postat av: Michaela

Du var fin, inte alls för mycket smink. Minns du att du träffade mig? Haha! Hoppas du hade kul i lördags iallafall :)

2010-05-31 @ 15:01:25
URL: http://cocette.wordpress.com
Postat av: linda

jättesnygg klänning ;

2010-06-01 @ 10:59:02
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast du sminkar dig alltid väldigt hårt inte bara den här "outfiten" men men du tycker säkert att det är snyggt då ska du självklart göra det med!

2010-06-07 @ 13:49:52
Postat av: J U L I A ♥

Snygg outfit!

2010-06-07 @ 14:11:10
URL: http://julianoring.blogg.se/
Postat av: ellie

Jätte fin klänning! Hur mycket kostade den?:P

2010-06-07 @ 14:12:29
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Sara

Wow, jättefin!

2010-06-07 @ 14:12:29
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

men vilken otroligt snygg klänning! Men vad är det för material?? Såg verkligen jättehärlig ut. Vill också ha^^//Emma.

2010-06-07 @ 14:30:23
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0