FÖRSÖKER PLUGGA MATTE MEN DET GÅR INTE SÅ BRA

JAG FÖRSÖKER verkligen men jag har fastnat. Jag fattar noll. Och jag kommer inte ihåg det jag räknat tidigare i boken. Nationellt prov på tisdag. Förstår inte hur jag ska klara det.. I bakgrunden lyssnar jag på underbar musik. Ane Brun. Jag älskar henne. ÄLSKAR.

 



Visst är hon bra?! Gud vad jag skulle vilja gå på konsert och se henne. Nej, nu ska jag försöka plugga lite till.. Vi ses imorgon igen. Föressten, vi har 20% för alla medlemar på hela sortimentet imorgon! Perfekt rabatt om ni är sugna på att handla något. Trevlig kväll på er :)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Håller med Ane Brun är fantastisk :)

2010-05-14 @ 01:08:51
Postat av: emelie

Verkligen!!!

2010-05-14 @ 07:58:03
Postat av: Jenny

hahahaha jaa veeet!!! så jävla fult!! hahahah.. men stackarn ändå, tänk att de tog med de där fiaskot i hans presentationsfilm! hahahah

2010-05-14 @ 09:42:08
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha ja! skadeglädje när den är som bäst!!

2010-05-14 @ 10:37:04
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0