FASHION AGAINST AIDS. NU FINNS KLÄNNINGEN UTE I BUTIK!



SOM JAG HAR VÄNTAT. För det första hade jag fel datum. Fick för mig att det var den 10 Maj kollektionen skulle komma ut men den 20:e var det rätta datumet! TYVÄRR kommer ej kampanjen till Norrköping, närmsta är Linköping. Tråkigt.. Funderar på om jag ska beställa hem denna via nätet eller om jag vågar chansa på att den finns kvar i linköping på lördag (vill ha den till helgen igentligen)!? Ångest över kläder somvanligt med andra ord. Den kostar 299:-.


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

mums vilken fin!

2010-05-20 @ 16:42:02
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

kolla precis hemsidan, finns bara i storlek 40 på hemsidan, de andra storlekarna slut.. baah! jag ville ju ha en! Hoppas du hittar den i linkan :)

2010-05-20 @ 16:45:09
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: louise

Åk inte till lnkp innan helgen emelie. jag var där igår och dem hade i stort sett ingenting, inte den klänningen iaf. dem skulle få mer av kollektionen nästa vecka eventuellt. de hade två tunikor, en klänning och ett par shorts, det var dåligt.

2010-05-21 @ 08:54:51
Postat av: emelie

Ah, vilken tur att du sa det!! Tack så mycket Louise!!

2010-05-21 @ 09:01:20
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det på HM de finns eller? :)

2010-05-21 @ 09:06:01
Postat av: emelie

Ja, det är på H&M! Denna kollektion har dock inte kommit till norrköping. Men i linköpiing finns den! På nätet är allt fint redan slut =(

2010-05-21 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0