DRA PÅ TRISSEN





SER NI KVÄLLENS OUTFIT?! Nu har jag sprungit för första gången på säkert ett år! Vi skulle hem till Korven som bor i navestad och träffa alla tjejerna och att äta tacos. Alla åkte bil dit förutom jag och Bella. VI SPRANG DIT!! Jag känner mig extremt duktig :) Dock kanske jag gick ut lite för hårt eftersom jag har träningsvärk redan nu men det stoppar mig inte för att springa imorgon kväll efter jobbet med. Nu jävlar ska jag komma igång ordentligt. Det konstiga var att jag hade visst bättre kondition än vad jag trodde. Jag trodde aldrig att jag skulle orka springa hela vägen men det gjorde jag! Det har vart en mycket trevlig kväll iallafall och jag är så extremt glad för att jag har alla mina vänner, vi har såå otroligt roligt tilsammans!! Aja, nu ska jag nanna kudden så jag orkar med morgondagen. Vi ses här imorgon igen somvanligt. Natti natti


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nu är det bara springa mer när du har träningsvärk :)

2010-06-02 @ 08:28:22
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0