DENIM CORSET



Denna ska lätt bli min när lönen kommer. Snygg som fan! Får dock se om jag beställer den eller om den kanske finns i Stockholm när jag åker dit och hälsar på Johanna med Maria. Kanske är bäst att testa. Det är ju så krånligt att hålla på att skicka tillbaka osv när man beställer. Nej, nu ska jag återgå till pluggandet. Alla är hos Cicci ikväll men jag är ensam hemma och pluggar matte. Buhuu. Men jag har iallafall en jävla bra självdiciplin :) Imorgon funderar jag på att vara en sexig lady in red eller söt med blommor. Vad tycker ni?? 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Soligt och ljuvliga plusgrader: Fin i blomster!

REEEEEEGN: Rött är hett och mera rätt.

2010-05-14 @ 23:06:52
Postat av: lisa

men vart är den ifrån emme+???? :D



PUSSOKRAM LISA

2010-05-15 @ 11:12:23
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: Emelie

Haha det var ett bra förslag! Jag väntar och ser vad det blir för väder med andra ord :)

2010-05-15 @ 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0