CYKEL VIN TRÄDGÅRN HUGO





Skinn jacka H&M, transparant lång tunika Vila, Byxor/leggings H&M, skor Acne.

Godmorgon! Ligge fortfarande i sängen. Det som skulle blivit ett glas vin på Trädgårn blev visst några fler glas än vad som var beräknat med för både Bella och mig. Trillade hem vid 4 snåret inatt och vaknade 7 imorse. GILLART. Eller inte.. Vi kom på iden att vi skulle cykla ner till Trädgårn och Hugo, sagt och gjort! Bella cyklade och jag satt på pakethållaren (inte skönt). Nu när man inte är 10 år längre och man har lite större rumpa så gör det jävligt ont att sitta därbak. Men vi slapp taxi och vi hade kul på cykeln så den ska jag tvinga Bella att stjusa mig på flera gånger :) 
Kvällens roligaste händelse stod jag för (somvanligt). När jag skulle hämta ut grejerna i garderoben så sa killen som tog min bricka att jag var helt svart i ansiktet. När jag sen kommer ut så märker några andra samma sak. Gissa vad som hänt då?! Jo, jag hade Bellas svarta ögonskugga i min väska som hade läck ut i heeela min väska! Och under kvällen hade jag ju plockan upp och ner mobilen som låg där i och sedan tagit mig i ansiktet för jag vart helt svart i hela ansiktet!!! Snacka om pinsamt.. Helt ärligt talat såg jag ut som jag hade sot i hela ansiktet. Bella fick sig ett jävla gott skratt kan jag lova när hon såg mig (och alla andra med för den delen).  Mina händer var liksom KOLSVARTA. Aja, det gör inget :) Jag råkar alltid ut för konstiga grejer, jag är van.

Idag ska jag plugga och sedan ikväll ska jag dricka vin vin vin och äta mat mat mat med Maria. Efter det blir det Otten. Jag ska ha på mig min fin fin fina nya Acne klänning. Några av er som ska ut?! 
Föressten, JAG KLARADE MATTEN! JAG FICK GODKÄNNT!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: elin

kul att du klarade matten, kanske skulle behöva gå en svenska kurs, du har ofta rätt mycket stavfel tillexempel godkänt svavas inte godkännt med två n utan bara ett :) men men det gör det hela lite charmigt med :)

2010-05-22 @ 11:50:48
Postat av: Sabina

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

2010-05-22 @ 12:59:27
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ska jag vara ärlig så rättar jag aldrig när jag bloggar. När jag skriver ett inlägg går det väldigt snabbt och fingrarna går i ett över tangentbordet. Själklart kan jag stava bättre men jag hinner inte sitta och titta igenom. Ni får helt enkelt ha lite översende med det :)

2010-05-22 @ 13:05:39
Postat av: PHOTONERDEN

Grattis till matten!

2010-05-22 @ 13:30:15
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Natalie

Fan vad skönt med matten!!

Och jag vet inte om jag ska ut , vi får la se :)

2010-05-22 @ 13:56:04
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: natta

hahaha jag tänker aldrig på din stavning, orka tänka på sånt om det bara är småfel då&Då, de är en blogg ingen jävla uppsats.

2010-05-22 @ 14:42:29
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHAHAHHAHA fyfan va ja skrattade när jag läste. Såg allt framför mig, haha! och tänkte samtidigt på "då har vi kvällens första idiot här ikväll" hahaha.. Pusss!

2010-05-22 @ 19:46:33
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Helt ärligt Emelie, jag trodde jag skulle dö av skratt!!

2010-05-22 @ 20:10:57
Postat av: Jenny

HAHA! Så j-a kul. Sånt där lyckas jag oxå jämt med. Och när folk glor så fräser jag alltid: "meh,va fan glor ni på?" tills jag inser att jag tex har en jordgubbe insmetad i ansiktet...



Hehe, jag är nog hoppryttare egentligen. När jag red på ponny va det bara det som gällde och det är ju SKITKUl har jag insett IGEN!

2010-05-22 @ 23:44:05
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Allt bra idag :)?

2010-05-23 @ 13:42:00
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0