BRYTER IHOP

Fan, fan fan. Har torkat tårarna nu och tagit en dusch. Måste gå till jobbet snart.. Hopptränade imorse med de andra. Vi bestämde att jag ska stryka mig från helgens tävlingar som jag är anmäld till. Jag är verkligen inte i form. Jag tar mig runt banorna men jag är slarvig, har ingen som helst känsla och rider allmänt dåligt. Pelle sa att han ser på mig att jag försöker peppa mig själv men att han ser i mina ögon och på kroppen att jag inte är "närvarande" och "på". Han har väl rätt. Just nu tycker jag inte att något är roligt längre. Imorgon har vi sista nationella i engelskan och jag vet att jag kommer få IG på det. Jag ligger efter som faaaan i matten och det provet är om 1.5 vecka. Jag har ett helt kapitel kvar att räkna och sedan måste jag repetera hela boken. Det kommer jag ALDRIG att hinna. Det finns ingen som helst tid för det. Jag är trött på att aldrig ha någon fritid. Mamma ringde imorse och frågade om jag ville ha en tv tablå så jag kan se vilka program som visas. Men vad ska jag med det till?! Helt ärligt talat har jag inte tittat på tv EN ENDA GÅNG sen jag flyttade hit (en månad). Enda gången och har tittat var när Emelie, jag och Jenny hyrde film. Då kanske ni förstår att jag inte har någon som helst fritid. Igår var alla tjejerna på världens bar men jag var tvungen att springa hem direkt efter jobbet och plugga. Känns som att hur mycket jag pluggar eller tränar så ger det inget resultat!!! Har vart skit ledsen nu hela morgonen. Jag vill också leva och ha kul!! Jag vill så gärna att det ska gå bra i ridningen. Jag försöker verkligen men jag sitter verkligen fast nu! Jag vet inte vad jag ska göra.. Blir så ledsen eftersom dessa tävlingar som vart va de viktigaste och det har gått så jävla bra med vitnos hela tiden innan. Vi hoppade runt banor lätt som en plätt. Nu krånglar jag bara till det. JAG VILL SÅ GÄRNA FÅ G I MATTEN OCH ENGELSKAN OCH JAG VILL SÅÅÅÅÅÅÅ GÄRNA ATT DET SKA GÅ LIKA BRA SOM DET GJORDE I RIDNINGEN!!! VILL JAG FÖR MYCKET?! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är först i motvind som drakarna lyfter. När allt känns som mest bedrövligast, ja, då kan det BARA BLI BÄTTRE. (: Go get them tiger.

2010-05-06 @ 18:30:08
Postat av: Carro

Du kanske skulle må bra av en mindre paus? Dra iväg med några vänner på en spa-helg kanske? Och bara få vara. Det behöver vi alla ibland.

2010-05-06 @ 19:22:47
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Natalie

Uusch :( Det gäller att fokusera på en sak i taget men när du har så mycket att göra så blir det väl lätt att allting kommer på samma gång. Sånt där är så svårt, när man måste prioritera fast att man inte vill välja bort något. Men i slutändan måste man ju må bra av allt man gör :) Hoppas det blir lättare snart!

2010-05-06 @ 19:27:17
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Malin

Har med np i engelska imorgon.. Lycka till gumman! Det kommer gå super!

2010-05-06 @ 20:34:11
URL: http://blogg.veckorevyn.com/malingranlund/
Postat av: Anonym

tro på dig själv sötnos! men sen har du också tagit på dig för mycket tror jag, både engelska och matte är svåra ämnen och inget man lär sig på en dag. Vi är inte superman som klara jobba, plugga, ha en hobby plus hinna med vänner och rädda världen. Tyvärr funkar inte livet så, och kom ihåg, även om det går skit imorgon vilket vi inte hoppas att det gör så finns det nästa termin. Ge det bara tid och lycka till imorgon, håller tummarna att allt ska ordna sig för dig =)

2010-05-06 @ 22:27:22
Postat av: natta

har oxå engelska NP imorn.. men de är ju inget man kan plugga till direkt, jag är ändå bra på engelska o får vg/mvg på allt men dessa fucking prov som hörförståelse o läsförståelse går jämt SKIT. visar fan inget man lärt sig eller pluggat på ju bara överkomplicerat typ o onödigt..blä!

2010-05-06 @ 23:33:33
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kämpa på, terminen är snart slut! Då kan du njuta av den(förhoppningsvis) underbara sommaren!Tänk på det :) Jag har själv ett prov nästan varje dag nästa vecka och det känns lite tufft men det kommer kännas så j*vla skönt bara att få det gjort!

2010-05-07 @ 05:16:54
Postat av: Sanna

Snart är det sommar och då får du förhoppningsvis lite mer fritid :) hoppas provet gick bra trots allt! Och shortsen i inlägget över är verkligen assnygga på dig! Trevlig helg!

2010-05-07 @ 17:15:42
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0