BLACK `N WHITE



GÅRDAGENS OUTFIT. Black and wihte. T-shirt Acne, byxor (model jasmine) Acne, väska Tiger, skinn jacka H&M, brillor H&M, örhängen KumKum.


Idag TRODDE jag att jag hade tvätttid. Var nere iveckan och tittade vilken dag jag hade satt upp mig på och det var ju onsdag. Jag gick upp väldigt tidigt och red idag (vitnos var förövrigt jätte fin idag, svansen stod rakt upp när jag red :). Sen när jag kom ner till tvättstugan var det en annan tjej som stod och tvättade! Tror ni inte att min tvättid var FÖRRA ONSDAGEN!?! Ohhh så typsikt mig.. Men snäll som hon var så ska jag få slänga in en maskin ändå. Och vet ni vad? Jag vet inte ens om det är en vagel jag har fått. Jag är extremt svullen under HELA ögat. Ser ut som ett missfoster. Det är inte kul att stå och jobba med det idag. Ni ska få se en bild imorgon så ser ni att jag inte överdriver. Buhuu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt snygga brallor! Är de de "jasmine" som ligger på Acnes outlet? :)

2010-05-12 @ 21:40:22
URL: http://jmmnk.blogg.se/
Postat av: Nnnnn

Älskar att köra på helsvart eller svart och vitt :D

Så snyggt så jag.. Tappar andan ? Eller vad den där killern skrev. Haha :)

2010-05-14 @ 01:18:07
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0