THIS IS MY LIFE, THIS IS MY TIME!

Godkväll på er mina vänner!

Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag haft. Känner mig otroligt glad efter att jag hade en toppen kväll i lördags. Jag lever liksom fortfarande på den känslan. Idag var det en lugn dag på jobbet. Hade även två praktikanter som var duktiga och fixade lagret och hjälpte till med märkning av varor osv. Skönt med lite extra hjälp. Jag tänkte iallafall bjuda på en dagens outfit. Idag invigde jag mitt nätlinne från Monki som jag förövrigt köpte uppe i sthlm på REAN för 25 (!) kronor!! Fatta den då.. Under har jag en svart body från Cheap Monday, Kavajen kommer från Mini For Many Market och brallorna från Acne.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! hoppas allt är bra...! kan du inte visa vad du hade på dig i lördags nyfiken kram Anna

2010-03-08 @ 20:57:30
Postat av: Emelie

Åh om jag hade en bild så skulle jag visa men jag var så stressad så jag hann inte ta någon bild på outfitten. Men som jag skrev så kommer jag använda den igen snart på Palace så jag lovar att visa då :) Kram

2010-03-08 @ 21:18:44
Postat av: Mattias

Det där var riktigt snyggt! Wow

2010-03-09 @ 09:24:39
Postat av: Emelie

Tack Mattias :D

2010-03-09 @ 10:14:00
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Skitfin outfit, SVART ska det va! :D

2010-03-09 @ 10:57:31
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0