SHORTS



Igår fick vi yttligare ett par shorts från Cheap Monday som jag personligen tycker är grymt snygga!! Fick endast 6 par. Priset är 499:-. Försten till kvarn!

Annars har dagen vart lugn. Hängde klart lite i butiken som jag inte hann igår. Sen kom "pigge" in och tog av sig sina byxor så rätt vad det var stod han där i sitt underställ och ville at jag skulle sy igen ett hål som han hade i sina byxor mellan benet :S Inte frächt men jag hade inget val så det var bara at sy snabbt som fan. Haha..

Aja, nu ska jag kolla på lite grejer på nätet. Ikväll fastar jag eftersom jag ska göra den där förbannade gastroskopin imorgon. Det kommer INTE gå bra.. Har redan stor tjutit flera gånger. Alltså det är HEMSKT. Usch.. Aja, vi hörs imorgon. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju skit dukigt som klarar av att jobba gå i skolan sköta en häst du har ju precis köpt en lägenhet. Det är stort. Tänk positivt.You Can Do It

haha Puss på dig

2010-03-25 @ 09:58:48
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: becca

SNYGGGGAAA! okej om ja lånar bilden :)? hihi. länkar hit. Du`? har ni fått in bikini från Cheap monday?

2010-03-28 @ 14:08:18
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0