MIN ÄLSKADE, ÄLSKADE VITNOS







God förmiddag! Är hemkommen från stallet. Otroligt så skönt det är ute. Man har ju blivit ganska härdad denna vinter när det har vart minus 17 grader. Nu är ju en minus ingenting. Jag springer runt i fleece tröja i stallet numera :O
Idag är jag iallafall ledig. Lagar lite mat nu. Är faktist väldigt sällan som jag äter ute nu. Har haft så himla mycket problem med magen sedan vi kom hem från USA så det är bäst att äta hemma tills den blir bra igen.
Aja, jag ska iallafall åka en snabbis till IKEA, de har fått in ett bord som jag ska köpa till lägenheten. Ikväll blir det skolan mellan 18-20. Måste kämpa på som fan med matten.
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

hahaha jag är visst sjuk! bara för att du är nån jävla superkvinna som aldrig blir sjuk!

2010-03-10 @ 17:55:35
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0