KUM KUM

HOLA

Kom precis hem från stallet. Är så otroligt trött idag eftersom jag sov borta hela dagen igår kunnde jag självklart inte sova något inatt. Smart.. Men men! Ska snart duscha och fixa mig lite. Börjar jobba klockan 14.00 och då kommer säljaren från Kum Kum. Inköp för vår del med andra ord. Ska bli sjukt kul att se vad de har för fint!! Dock kommer vi främst ta in ringar, örhängen och kanske något armband. Det som säljer bäst. Självklart säger jag till er när vi får in det i butiken så får ni som är intresserade komma in och kika.





Kommentarer
Postat av: Anna

FYFAAN vilken snygg ring!! den första alltså.. hyur mkt kostar den? ohh give me give mee :)

2010-03-15 @ 13:40:32
Postat av: emelie

Den första kostade 2500:- så den tog vi inte in. Men en lika dan kommer in fast med vita pärlor, den ligger på 1400.- =)

2010-03-16 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0