KUM KUM

DÅ VAR DET MÅNDAG! Jag tycker att måndagar känns bättre än tisdagar faktist. Varför vet jag inte. Jag bara tycker det. Har precis vart och ridit vitnos och nu ska jag till skolan innan jag börjar jobba. Ligger 20 sidor efter i matte boken som jag måste bli klar med denna vecka. Tror ni jag hinner??
Aja, vi har fått in lite av Kum Kum smyckena som jag och Helene köpte in! Allt har dock inte kommit men endel iallafall (resten tror jag är leverans i slutet av april) TYVÄRR suger min kamera då den tar suddiga bilder på nära håll så jag fotade bara två ringar. Vill ni se mer får ni komma in och titta! Dessa två är ju väldigt stora. Den gröna tror jag ligger på 1700:- och den med vita pärlor 1499:-. De mindre är billigare om man inte vill lägga så mycket pengar på en ring..

Lägg märke till hur slanka och fina mina fingrar ser ut på bilden. HAHA vad gör jag?!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Du är ju för go! :D Min vän Johanna (hon har också en blogg) vill nog väldigt gärna följa med, och så slipper jag gå själv :D Supersnällt! :)



Ha en fortsatt fin dag!

2010-03-22 @ 13:44:25
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: jenny N

Men shit vad snygga!!

Jag vill ha den gröna!!! Sjukt snygg!!

2010-03-22 @ 21:11:45
Postat av: monika

Haha underbar bild! ;) kommer in och tittar snart...

2010-03-22 @ 21:56:31
URL: http://monika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0