INREDA

Ja, igår var jag somsagt på IKEA alldeles själv. Det gick.. Bra.. Förutom att jag köpte fel sak så jag var tvungen att packa ur den långa saken som jag köpte och gå in och göra ett återköp:S Efter det när jag skulle köra ut den nya, rätta saken till bilen trilla den av vagnen mitt bland alla bilar på parkeringen!! HAHA så pinsamt!! Det tog ju liksom ett tag för mig att få upp den på vagnen igen eftersom den var så lång och vägde 19 kg. Längtar tills jag flyttar nu. Inredningen/lägenheten kommer bli grym!! Man kommer kunna se att det är jag som bor där iallafall. Vad det var jag köpte och hur jag ska ha det säger jag inte. Det får bli en hemlis tills allt är klart. Då får ni självklart se bilder :) 

Nu ska jag plugga lite innan jag börjar jobba. Skiter i matte lektionen idag. Blev så irriterad igår så syrran får hjälpa mig ikväll här hemma istället. 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som ett barbord bla!

2010-03-12 @ 21:12:19
Postat av: emelie

Det vet man aldrig ;)

2010-03-12 @ 23:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0