I AM HAPPY

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Vaknade imorse och insåg att det var sol ute och endast -1 grader! Kan det bli bättre? -Nej. Var uteoch mockade hos vitnos. Han stod i hagen och solade. Nu är jag hemma och har precis kommit ut ur duschen. Jag ska nämligen till skolan nu klockan 12 innan jag börjar jobba klockan 14. Duktig jag är va? Jag ligger efter och behöver hjälp så det är lika bra att ta sig i krager och pallra sig till skolan.
Vet ni vad jag tänkte på? Jag gillar H&M oså men jag HATAR att beatälla över nätet. Det är helt fucking sämst! När man beställer något vill man ju ha det inom en vecka men beställer man från H&M tar det ca 1 år.. Nej, kanske inte riktigt men det tar grymt lång tid. Det gör att jag inte beställer därifrån så mycket faktist. Skulle gärna vilja ha dessa skor (även om 80% av alla sveriges tjejer kommer ha dom). Jag vill gärna vara "egen" men jag drar mig faktist inte för att köpa saker även om alla andra har det. Jag matchar på mitt sätt och får det att bli Emelie. De är ju faktist jävligt billiga plus att jag tycker de är grymt snygga.


Kommentarer
Postat av: Helena

Har hittat din blogg av ren slump och läser den varje dag nu. Himla trevlig! Är dessutom oerhört avis på hur trevlig uppstallning du verkar ha hos Pelle och c/o. Skulle gääärna vilja stå där.

2010-03-08 @ 19:16:11
Postat av: natta

Visst är de trist att så många har samma saker.. men som sagt man gör de ju till sitt eget ;) å tycker man nåt e snyggt ska man inte bry sig- utan köpa de.

2010-03-08 @ 19:27:00
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: emelie

Åh, vad roligt! Det är alltid kul med positiv respons. Och visst står jag ute hos Pelle, jag ska definetivt inte klaga, har allt vi behöver på plats och mer därtill! :)

Det kommer mer häst relaterade inlägg framöver så du vet! Just nu vilar vitnos därav lite dålig update på den fronten men snart ska han igång!

Välkomen hit iallafall!!

2010-03-08 @ 19:57:07
Postat av: valentina

Köp dom! dom e jätte söta å jätte bekväma!! man kan springa maraton med dem!

2010-03-08 @ 20:59:18
Postat av: emelie

Ja, de lär nog bli mina!

2010-03-08 @ 21:19:50
Postat av: Natalie

Håller med där. Beställde en massa saker från hemsidan. Det kom i två omgångar ett par veckor för sent. Fel färg på två saker också. Men en annan gång, å andra sidan, fick jag ett par skor jättefort och de passade jättebra :D Så det är ju olika!

2010-03-11 @ 22:17:15
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0