HELT JÄVLA SLUTKÖRD

Alltså snart vet jag inte vart jag ska ta vägen. Längtar bara till juni när skolan är slut och jag förhoppningsvis klarat det jag läser nu. Men alltså jag är totalt utmattad, helt slutkörd. Jag har så extremt mycket att göra och jag har ta mig fan aldrig en timme över så jag kan få titta på tv eller något annat så jag kan slappna av. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad det går för program på tv:n längre. Vissa veckor är jag uppe sent på natten för att jag inte kan sova (även fast jag är svin trött) men nu är jag inne i en sån vecka då jag skulle kunna sova 24 h i sträck. Tyvärr går ju inte det..
Jag måste verkligen plugga ikväll med, ligger efter både i matten och i engelskan men jag kommer ju inte till skott. Min hjärna orkar inte mer just nu!! Men vad fan gör man om man måste? Alltså usch.. Jag har tagit på mig alldeles för mycket känner jag. MEN eftersom att jag är en jävel som klarar allt, vad det än gäller så ska jag klara detta!! Jag ska sluta gnälla för det är faktist jag som satt mig i den här situationen! Och vill man bli något riktigt bra här i livet, ja då fan får man kämpa. Det lönar sig alltid i slutändan! Och tro mig, jag kommer slita arslet av mig för att få det liv som jag vill leva resten av mitt liv!! Det enda jag går på just nu är min vilja men det kommer man fan så långt på!! 

Jag är iallafall glad över att ni följer mig och min vardag här på bloggen. Har sett att ni är en väldigt exakt antal läsare som läser bloggen varje dag. Det är ju lite roligt tycker jag även om ni är lite tysta :)






 


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

hahaha shit vad jämt allt är, så där ser inte min statistik ut! men sen e ju inte min blogg den roligaste heller, haha

2010-03-04 @ 21:42:40
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0