;(

Åh gud, nu är jag hemma. Åkte till sjukhuset imorse och gjorde gastroskopin. För sista gången hoppas jag. Var så himla nervös innan att jag skakade i hela kroppen och så blir jag sudär appatisk typ. Mamma försöker prata med mig och få mig på andra tankar men jag klarar liksom inte av att prata för att jag mår så dåligt. Började tjuta redan i väntrummet iallafall. PINSAMT! Sköterskorna och läkaren såg att jag var väldigt nervös och rädd så de förskte lugna ner mig lite grann innan vi började.
De hade även en läkarpraktikant som stod och studerade hur allt gick till. Stackars honom. Han såg livrädd ut. Han måste vart yngre än mig.. Aja, sen körde de ner slangen i magen och eftersom de var tvugna att ta prover från tarmen så måste de gå ner långt i magen :( INTE SKÖNT. Jag får panik eftersom jag känner att jag inte kan andas ordentligt och det är en väldigt äcklig känsla att känna när de håller på med slangen och det i magen. Usch... Nu är det över iallafall och mina ögon är nu helt röd sprängda och mina kinder är med uppsvullna för att jag har gråtit så mycket. Buhuu jag tycker faktist synd om mig själv även om det inte händer ofta :(

Nu är det bara att vänta och se vad proverna visar. Det värsta är att jag antagligen fick i mig ganska mycket gluten när vi var bortresta eftersom jag blev/är fortfarande väldigt dålig sen dess. Men om det inte är bättre i slutet av maj så skulle de göra mer prover.

Aja, nu ska jag ligga ner och vila ett tag. Sen ska jag ÄTA, har ju fastat sen igår kväll så är dö hungrig!! Efter det måste jag till skolan, åka med mamma och titta på tapet och inredning och ikväll ska jag hem till korven och plugga matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0