DENIM A LA DENIM AND SOME CAMEL FASHION




DET ENDA JAG TÄNKER PÅ JUST NU ÄR KLÄDER, KLÄDER OCH ÅTERIGEN KLÄDER! Jag får liksom aldrig nog! Och bara för att jag har köpt inredning för alla mina pengar så kommer såklart det där extrema shopping suget just nu när jag ligger lite lågt med shoppningen. MEN jag skulle verkligen behöva lite nya outfits, både till vardag och party. Buhuu. Hatar att gå i samma jävla kläder hela tiden. Om någon vecka kommer Acne in med sin 2:a. Då skiter jag i vilket för det ska jag bara ha. Speciellt ett svart linne som jag såg på inköpet. Hoppas det sitter bra med. Älskade kvaliten med. Jag är en torsk på kläder med bra kvalle.
 
Vet ni vad jag ska göra nu?! JO jag ska åka till skolan innan jobbet! Oväntat va? Har prov på torsdag som jag måste plugga som ett as till. MEN VET NI VAD? JAG HAR RÄNKAT KLART ALLA 20 SIDORNA I BOKEN!! JAG LYCKADES!!! Hoppas jag lyckas på provet med bara.. Det är ju det som räknas..

Föressten, en fråga! Jag hörde en låt på EastFm förut som jag inte vet vad den heter.. Den är ganska lugn och det är en tjej och kille som sjunger "mot" varandra. De sjunger något med "I met a girl in a bar", "I met a girl in a club" eller något.. Någon av er som vet vad låten heter?! Hittar den varken på youtube eller spotify..


Kommentarer
Postat av: amalia

three words med william och sharyl cowl eller vad hon heter :)

2010-03-29 @ 10:30:32
Postat av: emelie

Åh ja, det är den jag menade! TACK :)

2010-03-29 @ 10:45:28
Postat av: AnchelinA

nu fick du svar på låten men till nästa gång du hör en låt på eastfm går du in på deras hemsida om du har tillgång till nett undertiden, för där uppdateras hela tiden namn o låt som spelas nu...

2010-03-29 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0