ALLTSÅ....

Det är lönings helg och lördag. Normalt sett brukar jag vara ute och festa med mina vänner nu. Men vet ni vad? Jag jobbade på dagen och efter det åkte jag ut och red min älskade vitnos. När jag kom hem hade mamma gjort god mat och från klockan 20.00 fram tills nyss (22.30) så har jag suttit och pluggat matte!! Jag är så stolt över mig själv så ni förstår inte. Snacka om att jag faktst har lite själv diciplin trots allt! Nu har jag bara 1.5 sida kvar att räkna innan jag har gjort klart hela kapitel 1 och 2. Jag har med andra ord då räknat klart alla 20 sidor.. Inte ens min lärare trodde att jag skulle klara av att räkna så mycket. Vi får se vad han säger när jag kommer på torsdag och ska göra del provet. Är faktist lite nervös för det. Jag hoppas verkligen att det går bra. Hoppas det är mest algebra och minst med slumpmässiga försök för det är det jag är bäst på (tror jag?). Eller bäst och bäst. Jag suger på matte men det är algebra jag kan "lite" om man säger så. 

Imorgon bitti ska jag och mamma åka till IKEA en sista gång förhoppningsvis. På eftermiddagen ska jag hoppträna och sedan blir det självklart plugg. Nästa vecka ser jag faktist fram emot. 

Godnatt mina vänner. 


Kommentarer
Postat av: Becca

Vad snällt :) vaaa? Har ni? Har ni Den mintgröna

jag bloggade om från cheapmonday? Kostar

den?! :)

2010-03-28 @ 18:39:15
URL: http://Rebfre.se
Postat av: becca

Tack gud vad snällt :)

2010-03-28 @ 22:48:10
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0