TRÄNA-TRÄNA-TRÄNA-FOKUS-FOKUS-FOKUS





HALLÅ! Är precis hemkommen från träningen. Var uppe med tuppen imorse skulle man kunna säga. Redan klockan 6 eftersom vi skulle vara i stallet klockan 7. Var ganska död när jag vaknade vill jag lova. Vi åkte iallafall och hopptränade hos Benny både syrran och jag. Det gick bra och jag börjar bli en hejjare på att köra transporten OCH backa med den! Träningen i sig gick även bra försöka hålla mig till den planen. Imorgon blir det att rida igenom honom i ridhuset. Sedan måste jag hinna bada honom i två omgångar (har redan gjort det i 3 dagar) för han har grönska och piss fläckar på hela kroppen. Ärligt talat så är han mer lik än skäck än en skimmel. Humpf...


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst m.m :)

Är väl inget fel på skäckar? ;) Har du be-kort, tänkte eftersom du kör med två hästar? :)

2010-06-10 @ 22:59:14
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0