JAG VILL ÅKA TILL NEW YORK, MIAMI OCH LAS VEGAS BABY







VAKNADE tidigt idag även fast jag hade en liten sovmorgon för mig själv. Jag har nämligen bytt tid med Dan så jag är ledig idag och imorgon. Imorse åkte Linnea och Maria till New York. Jag är INTE ett dugg avis! Fy helvete va jag med vill åka!! De kommer inte ha annat än underbart. Fick lite inspiration och visa er lite bilder när jag vart där men jag insåg att bilderna från New York och Las Vegas är i mammas och pappas kamera. Jag har bara de från Miami och Orlando. Men dessa bilder får duga :) Det var Miami som jag tyckte var allra bäst av de ställen. Dock ÄLSKAR jag ju alla tre men det känns som Miami är en blandning av New York och Las Vegas plus en underbar strand då självklart. AJA, nu ska jag sluta sukta mig själv. Kanske är dags att fixa lite frukost. Emelie jag och Cissi ska nämligen iväg och bada i Gransjönäs eller Mårängen (inte miami beach alltså). Idag får vi nöja oss med brunt vatten a la 17 grader. Men jag är glad ändå!! Ikväll vet jag inte vad som händer. Trädgårn kanske!?! Jag vill dricka rose. Tror inte att jag kan vänta till på lördag nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0