HEJ BLOGGEN





Jag har igentligen inget speciellt att blogga om idag. Men just nu har jag ingenting att göra. Sitter och väntar på att min tvätt ska torka. Var det var så pinsamt förut.. Vi har nämligen en vanlig tvätt stuga där man bokar tid. Men sedan finns det även en extra tvätt stuga som kallas "drop in". Där finns det tre tvätt maskiner, två tumlare och ett torkskåp. Man får alltså tvätta där dygnet runt och man behöver inte boka tid. Jag gick ner och skulle kasta in lite tvätt så jag har kläder till midsommar. Sagt och gjort. Gick ner och kastade in tvätten i tvättmaskinen. När jag sedan kommer ner och ska ta ut min tvätt hittar jag den inte. Då har någon tagit ut den och lagt den i en korg. Tvättade mest vanliga kläder men även endel underkläder. För det första tycker jag att det är lite pinsamt att någon har sett  och tagit ut mina underkläder. För det andra så upptäcker jag att båda tummlarna är upptagna så jag var tvungen att hänga in allt i torkskåpet. Men HUR pinsamt är det inte att hänga in alla mina trosor och bh:ar i torkskåpet när det är andra som tvättar samtidigt (var bara killar). Ja menar, så kul är det ju inte att alla ska veta hur mina underkläder ser ut. Så jag fick bära hem (tvättstugan är i ett annat hus) mina dyngsura underkläder i famnen och gå förbi hela jävla innergården där folk satt! Kan jag säga att jag bad till gud innan att jag inte skulle tappa en trosa?! DÅ hade jag dött. Jag hade ju inte tagit med mig tvättkorgen eftersom jag tänkte att jag skulle torktummla allt och hämta det senare. Haha.. Aja, nu är det en tropisk djungel hemma hos mig iallafall. Jag älskart. Eller inte..


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

haha, låter inte speciellt kul det där. :P

2010-06-23 @ 22:40:01
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0