DAGEN EFTER





Hej bloggen.. Igår var vi alltså ute på Peter och Helenes land och åt middag. Mycket mycket trevligt. Efter det åkte vi in till stan och stannade till hemma hos Stejjan och drack lite för att sedan dra vidare till Otten. Det var en lyckad kväll och jag hade jätte roligt. Känner dock att jag inte mår något vidare bra idag måste jag säga.. Fan. Jag hatar sådana här dagar. Skulle bara vilja spola fram några dagar. Ibland får jag verkligen sjuk söndags ångest. Men men! Nu ska jag fixa mig lite så jag ser levande ut innan jag börjar jobba. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga vad du har för kamera? verkar ta riktigt fina bilder! =) Ska köpa en ny mämligen och vet inte vilken jag ska ta? Tips?

2010-06-14 @ 16:47:44
Postat av: Emelie

Oj, kul att du tycker det för att min kamera är igentligen svin dålig! Jag får typ ta 10 kort innan 1 blir bra:)

Men jag har en Canon vanlig digitalkamera. Den var bra en gång i tiden men nu är den gamal plus att jag har tappat den i golvet x antal gånger :P

2010-06-14 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0