100:-



Igår när jag jobbade kom det in en tjej. Hon hade på sig ett par skor som jag tittat på en längre tid på nätet och när jag fick se de i verkligheten blev både jag och Sandra helt betuttade i de. Tyvärr tillåter inte min ekonomi att köpa de nu så jag gick och kollade in Monkis REA istället. Då hittade jag dessa för en ynka hundralapp. Det är inga skor jag dör för men de är absolut värda pengarna.
Föressten, jag strosade omkring på stan när jag hade rast var det en tjej som kom fram till mig inne på Gina Tricot och sa att hon tyckte att min hårfärg var så fin :) Jag blev faktist ganska snopen men hur glad som helst. Speciellt när man får sådana komplimanger av tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0