UTVILAD?

Åh gud jag somnade redan klockan 21.00 igår och vaknade 10.00 imorse! INTE likt mig, men då kanske ni kan förstå hur trött jag var.. Även om jag var bakis och dan igår var jag tvungen att ta mig ut till stallet för att rida vitnos. Det gick väl hyffsat men inget att hurra för direkt.
Idag blir det jobb till klockan 17. Undra om det är något folk på stan idag? Jag hoppas det.. Hatar när det är lite att göra, tiden går så sakta då. Efter det tar jag med mig ridkläderna och åker direkt ut och rider. Blir så sent om jag ska åka hem imellan eftersom jag hatar att rida på kvällen igentligen. Ikväll hoppas jag på att se Robinson med någon vän kanske? :)
Aja, nu ska jag ta en dusch och frächa till mig lite! Hörs!


Me and my wounderful friend Emelie

Kommentarer
Postat av: Pontus

jag hade kunnat våldgästa dig ikväll och se robinson, men får finbesök idag. :P men nästa gång. ;)

2010-01-02 @ 12:27:49
URL: http://pontussundstrom.blogspot.com
Postat av: Sofie

Varför skriver du aldrig nåt om din pojkvän längre? Eller är du sån som inte vill prata om honom är i bloggen?

2010-01-02 @ 18:15:21
Postat av: emelie

Haha för att jag är singel ;)

2010-01-02 @ 19:42:19
Postat av: Sofie

jaha jag beklagar! förstår om det känns jobbigt..men du kommer nog över det:)

2010-01-02 @ 23:53:01
Postat av: emelie

Hehe det är lungt! Med mig är det ingen fara serru :) Ha det bra!

2010-01-03 @ 08:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0