TORSDAG

Hallå! Hörde ni oss på radion idag?! Det sändes klockan 16.30. Det gick ju... Bra.. Eller, jag visste ju inte vad jag skulle svara på min fråga så med darrande röst och i falsett röst så försökte jag få fram några ord. Haha!! Jag lät som en mega-tönt men det bjuder jag på. Det var jätte kul iallafall!
Efter det var jag och lämnade in min mobil på Mobil-akuten. Jag måste bara säga att de gjorde ett as bra jobb och de bytte ut hela framsidan på mobilen (den var lite trasig förut) plus massa annat. Allt gjorde de på 30 minuter och gissa priset? 0 kronor! Även fast jag inte hade med mig några papper eller så. Vet inte om allt är gratis eller om han bara var snäll?! Men nöjd blev jag!!

Bjuder på en bild så ni ser ansiktena på oss som jobbar med The World. Carro, Emelie, Muffe, Felix och jag. Tog fler kort men av någon konstig anledning så gapar alla på korten så jag vågar inte lägga ut dom :P



Kommentarer
Postat av: natta

vad roligt det ska bli imorgon:D men vip inbjudan, vad menas med den egentligen? får vi gå in gratis och före i kön eller vad innebär den? haha

2010-01-28 @ 19:13:21
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Jga tror the world kommer bli jävligt grymt! :D

2010-01-28 @ 22:23:59
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0