TISDAG

Då var det tisdag igen.. Har precis vart ute och ridit vitnos i ridhuset. Han va så jävla fin idag!!!! Allt fungerade bytena satt och jag satt mestadels med ett leende på läpparna. Han är så otroligt rolig att rida på för han är en riktigt gentleman :)
Nu ska jag iväg och titta på lägenheten med min kära mor. Efter det blir det hem och sminka sig snabt som fan och sedan åka till jobbet.
Efter jobbet ska jag på ett litet "möte" och träffa lite nytt folk. Kommer bli intressant. Vad det är får ni reda på senare. Än så länge är det hemligt :P

Föressten så tror jag att jag kommer få bilderna från en plåtning jag var med på för någon månad sen! OM jag får de lägger jag upp de sent ikväll.
Och på torsdag är det en annan plåtning inbokad med Emma. Kommer bli grymt tror jag. Lite speciella bilder eftersom vi ska ha med vitnos med. HOPPAS han sköter sig bara :S Hehe..

Hörs!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

ohh va fian bilderna kommer bli, ser fram emot att se dom andra också! :)

2010-01-12 @ 11:53:06
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Pontus

Nu ska vi inte vara så negativa! Du kommer FÅ lägenheten :D

2010-01-12 @ 12:32:10
URL: http://pontussundstrom.blogspot.com
Postat av: :)

NU vet jag va du ska göra ;D.. sköta nåt The Ultimate VIP Party kanske? haha så de va de ni satt och snacka om på fiket.. nu ringer det en klocka :P..

2010-01-12 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0