STRESS, STRESS OCH ÅTERIGEN STRESS



Alltså jag vet inte hur mycket jag har har haft att göra den senaste tiden. Det är helt sjukt, jag har gått upp tidigt, vart i stallet klockan 8 sen har jag jobbat i butiken, pluggat eller fixat med The World till klockan 23 typ varje dag. Puh det tar på krafterna. Jag har ingen aning om vilka program det är på tv:n längre eller hunnit läsa bloggar. Ikväll efter jobbet ska jag iallafall hem till korven och plugga lite. Hennes kille ska hjälpa oss lite med engelskan eftersom han pratar det språket.
Föressten, vi har fått in ett par as snygga svarta brallor från Acne! Tighta, dragkedja i rumpan (lite liknande mina) fast i mattare tyg. Vet att många har frågat efter de jag har så tänkte passa på att rekomendera dessa!
Nu ska jag äta lite snabbt innan jag ger mig ut i snö-kaoset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste fråga en sak!!.. har ni några svarta jeans med hög midja i affären?? hittar det INGENSTANS :(

2010-01-27 @ 14:19:33
Postat av: Johanna

EMELIE. Du får ju inte stressa, du får ju superduper ont i din mage då ju! Lugn och Ro är vad du behöver ;)

2010-01-27 @ 18:16:21
Postat av: Elin

Det är ingen fara :) Hon som jag skulle gå med kan inte så jag vet inte om jag ska gå men du kan väl spara en biljett åt mig så kommer jag och hämtar den iså fall. Kram

2010-01-27 @ 20:36:37
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas the world blir lyckat:)

2010-01-27 @ 21:51:29
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vad bra :) Tror du det kommer vara mycket folk på fredag då? :)

2010-01-27 @ 23:06:40
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: emelie

Anonym- Hur höga vill du ha? nVi har ju Cheap Monday i svart som är skit bra med mkt strech i men de går lite under naveln.

Sen fick vu ju in de svarta från Acne men det är i princip samma mieie höjd på de..

2010-01-28 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0