ROMANTISK DAGMAR BLUS





GODMORGON! Då var det måndag igen. Samtidigt som vi fick in den underbara Dagmar klänningen kom även denna romantiska blus. Tänk er den med ett par snygga jeans shorts tilsammans med ett par as heta solbrillor och brunbrända ben :) Perfekt!
Nu ska jag åka till Medicinskt Centrum och få utskrivet starka åksjuke tabletter så jag kan flyga och åka på kryssningen. Annars hade det vart omöjligt för mig att följa med kan jag säga. Både på kryssningen och på flygplanet. Känslig som jag är. Aja, måste rusa!

Kommentarer
Postat av: jenny N

Superfin! Längtar till jag kommer hem!

2010-01-25 @ 10:10:30
Postat av: emelie

Ja verkligen! Säg till om du vill att jag ska lägga undan ngt bara jenny!

2010-01-25 @ 19:52:08
Postat av: emma

Hej, vet du var jag kan finna denna klänningen nu? Jag ska på bröllop och vill så gärna ha en!!!!!

2011-06-04 @ 22:02:53
Postat av: Emelie

Hej!



Åh det är nog svårt.. Den är från förra årets kollektion. Slut i vår butik iallafall, kanske om du hittar på tradera eller liknande.. Lycka till!

2011-06-04 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0