NYHET





GODMORGON! Blev en dålig blogg dag för mig igår. Hann nämligen inte, jobbade heldag och efter det åkte jag hem till Emelie och kollade på Robinsson med Picce och Ouraka. Hur som helt så ville jag bara tipsa er killar om att vi har fått in en skit snygg Acne jeans skjorta. Den ni ser på bilden ovan. Finns dock bara ett fåtal kvar, typ 3 stycken eller något tror jag? Så det är försten till kvarn...
Vill även passa på att säga att vi har fått in lite från Cheap Monday (tjej). Vi har tyvärr inte hunnit få ut det i butik än men hoppas på det imorgon. Jag ska försöka lägga upp bilder här i bloggen så håll utkik.
Nu ska jag fixa mig lite innan jag börja jobba! Efter blir det fika med tjejerna. Adjö!!

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

hihi va bra, tack :)

2010-01-17 @ 13:13:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foton m.m.

alltså jag menar att dufått snyggt på bloggen din header ;D!

2010-01-18 @ 09:35:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0