MY NEW HAIR

OKEJ efter ca tre tusen försök att ta kort på mitt nya hår så får ni några bilder. Jag vet att många av er har väntat på att få se det nämligen :) Tyvärr är det vääldigt svårt att få den rätta färgen på bild då det  ser orange ut (vilket det INTE är i verkligheten) när jag tar med webb camen i vissa ljus. Här har ni en väldigt dålig bild men den får duga sålänge!



UPDATE jag har tagit en ny bild påväg till jobbet som visar den mer exakta hår färgen. Den får ni se ikväll, nu ska jag jobba!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag vet det ;). Har råkoll på allt som Joel Kinnaman gör!



Jo jag fick nått om Palace,klart jag ska dit :). Här är min adress: Jenny Johansson S:t Persgatan 148 a 60230 Nkpg. Mailen står däruppe (pil uppåt).



Ha en underbar helg.Kram Kram!

2010-01-22 @ 13:00:17
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Jill

Hej Fan va kul ! Jag har inte kommit hem da annu tyvarr ! Skicka garna om det lir fler ganger ! :) Hoppas allt ar bra med dig

2010-01-22 @ 13:18:24
URL: http://[email protected]
Postat av: ouraka

jag tycker mörkt hår! lr mörk blont! inte ett mellanting....pusss

2010-01-22 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0