LINDEX



Sjysst armband från Lindex, 79:-. Det skulle jag inte tacka nej till men jag har ju shopping förbud denna månad så jag tycker definitivt att någon av er ska slå till på det :) Jag har faktist börjat gilla smycken mer och mer. Förut bar jag aldrig smycken och var heller inte så intresserad men nu älskar jag smycken! Dock i rimmliga mängder. Jag anser att om man har ett par stora örhängen så ska man skippa halsband osv osv. Jaa, ni förstår min tanke.
Nu ska jag åka hem till Picce och träffa upp Maya, Ouraka och Miriam. Ska titta på Robsinsson som för övrigt började för 18 minuter sedan! Jag är seeeeeeeen! Nu ska jag idiot köra så snabbt jag kan till henne ;P I morgon är jag ledig så vi hörs då. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0