JAG, SAKNA SOMMAREN? NEJDÅ INTE ALLS!!





Bilder från Falsterbo

Åh gud jag börjar fan bli trött på den här jävla kylan nu alltså! Det är kul ett tag, men inte såhär länge och såhär pass kallt som det faktist har vart.  Det värsta av allt är väl ändå att vi åker utomlands om ca 2.5 vecka. Först på kryssning (som jag hoppas att det är varmt på) och sedan åker vi till Orlando. MEN saken är den att det är 9 jävla grader där nu!!! Det härjar ju någon slags jävla konstig kyla i USA med. Vi som skulle åka på en sol semester :( Var ju där förra året ( i Miami) och då var det steeek hett. Jag som trodde att jag skulle få bli brun. Hoppas VERKLIGEN att vädret ändrar sig. Annars är ju hela resan förstörd!!!

Föressten, är det någon av er som vet något bra program som man kan fixa bilder osv i? Gratis som man kan ladda ner?? Just nu har jag inget program och skulle verkligen behöva ett! Lämna en komentar om ni vet något..

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Ladda hem Picasa, det har jag, använder det dock aldrig, om jag gör nån bild är det i photoshop, men det är så sällan jag ens gör nån bild :p Vet dock att picasa är lätt och gratis :D

2010-01-13 @ 22:34:42
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0