GROVA SÖMNSVÅRIGHETER

GODMORGON! Är ledig idag och imorgon men eftersom jag har fucking jävla grova sömnproblem har jag vart vaken till och från hela natten och sen vaknade jag klockan 6.00 imorse. KUL!
Idag ska jag först till komvux med korven klockan 10.00. Efter det ska jag till banken på möte klockan 11 och i eftermiddag ska jag hoppträna för Pelle. Ska se om någon kan filma. Tyvärr tror jag inte det men jag ska ta med kameran och se iallafall! För ni vill se filmer eller?
Lovade ju att ni skulle få se bilderna igår men jag fick de inte då heller! De har sagt nu tusen gånger att jag ska få de men har fortfarande inte fått de. Irriterade!!
Föressten, berättade jag om lägenheten som jag var och tittade på?! DEN VAR AS FIN!! SOM GJORD FÖR MIG!! Dock så är det jag plus 6 andra som är med på budgivningen så jag hoppas av hela mitt hjärta att de andra inte lägger några bud (högst troligt att de gör det iof men man kan ju alltid hoppas).
Föressten så längtar jag tills dessa shoes kommer in i butik. Har för mig att de inte alls är så dyra. Tror de låg på ca 600-700:-. Jag gillar mest de till höger. Båda två kommer från Vagabond.




Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Sånt där har jag också varit med om, de lovar att man ska få sina bilder men de kommer aldrig.. Patrik vet du? "otten-patrik" han fotade mig, FRIVILLIGT, på en deltävling med allsvenskan -08, på hageby, så min mamma fotade INGENTING då, jag har inte en enda bild därifrån.. Patrik lovade, lovade igen men jag har fortfarande inte fått dom (!) Hoppas du får dina bilder snart iallafall.. :)



Ha en bra dag! kram kram

2010-01-13 @ 10:52:06
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Linnéa

Jaaa dom är så snygga så jag dööööör! Hoppas du får lägenheten, håller tummarna!:)

2010-01-13 @ 20:40:55
Postat av: emelie

Jaa jag vet! Tack så mkt!! Kram

2010-01-13 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0