FASHION BABY FASHION

SPRING 2010










Åh gud det går inte att beskriva hur mycket jag längtar tills vårkläderna börjar rulla in i butikerna. Och inte minst tills man kan börja använda de!
På ett sätt gillar jag höstkläderna då det känns lite mer "klätt" men nu vill jag bara slita av mig alla kläder jag har, byta mot nytt frächt och förnya min garderob med massa snygga pices. JAG kommer rensa min garderob på det svarta och istället förnya med helst ljusa, pastell färger och lyssna, jag är till och med sugen på endel beiga plagg! Ni som känner mig vet att jag alltid har ogillat färgen beige men detta år blir det ändring på det! De klumpiga klackarna får självklart följa med in i våren. Att markera brösten lite extra tycker jag är sexigt, speciellt med en snygg korsett som ni ser på bilderna ovan. Annat som printade tyger, transparent, markerad midea, "tros-shortsen", draperingar och den något mer femenima looken än denna säsong tror jag på. Jag är extremt redo för att möta våren och jag är säker på att jag lär göra det med bravur! Så.. med det säger jag, gotnatt mina kära läsare, vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0