BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ DUKTIG

Även fast jag har vart ledig idag har jag tagit vara på tiden på bästa möjliga sätt. Numera när jag jobbar på D&Company, pluggar på distans OCH jobbar med Palace/The World så gäller det somsagt att jag planerar tiden. Samma sak när jag läger upp veckans schema för hur jag ska rida/träna vitnos. Men än så länge går det bra. Jag är väldigt nöjd med mitt liv just nu faktist :) Det är inte alltid man kan säga så, inte sant!?
Idag har jag iallafall pluggat för fösta gången på 4 år (tror jag det är?). Gjorde klart en inlämningsuppgift i engelska B och nu har jag börjat med första kapitlet på matte B. KONSTIGT nog känns det faktist ganska kul att plugga (än så länge ska jag väl tillägga hehe). Jag måste verkligen gå in för matten nu eftersom jag ska läsa matte c sen under höst terminen.. Puh. Vettifan hur jag ska klara av det?! Men vill man så går det!! OCH JAG VILL!
Nu väntar kebab tallrik som belöning :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, duktigt. Varför pluggar du? :) vad kommer du få göra när du jobbar på palace? är du bartendeR? :)

2010-01-24 @ 20:08:15
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Sandra Åberg

Heeej :)

Vad duktig du är! Skönt å komma igång med skolan ändå va?

Men du jag läser ju oxå matte B den här terminen.

Fast jag läser på kvällarna. Funderar oxå på å läsa matte C nästa termin... Men vi får se. Ha de bra :)

2010-01-24 @ 21:52:05
Postat av: emelie

Ja, det är faktist skönt! Jasså gör du, det visste jag inte! Jag pluggar ju på distans men ska dit imorgon för jag behöver hjälp med lite saker :P

Hoppas allt är bra med dig =) Kram

2010-01-24 @ 21:58:09
Postat av: Malin

Duktig du är Emelie! Fast usch, den där matteboken jobbar jag också med..

2010-01-24 @ 22:49:59
URL: http://malingranlund.webblogg.se/
Postat av: natta

Hej ! :) kunde jag få vip biljetter tills på fredag? för jag har tre tjejer jag skulle vilja ta med mig? Går det bra eller hur många får jag ta med? kram

2010-01-24 @ 23:12:40
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

Jaa de är rikgit duktigt :)!

2010-01-25 @ 17:05:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: maija

Läser du på komvux i norrköping? eller är det något annat?

2010-01-26 @ 23:22:39
Postat av: emelie

Ja jag läser på komvux i norrköping fast på distans! JObbar ju samtidigt,,

2010-01-27 @ 08:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0